mandag 7. januar 2013

Nytt år nye muligheter

  Jeg har vært lenge nok i ikkebloggemodus nå, og skylder 
  selvfølgelig mitt fravær på julerushet...men nå håper jeg det nye 
  året skal gi meg masse inspirasjon til nye blogginnlegg! 

  Adventspakkene er for lengst pakket opp, men disse bildene har 
  ventet en evighet på å slippe til.....og kanskje kan de gi  ideer til årets 
  adventskalender også!....:) 







































  Jeg kjøpte det meste hos Panduro, bortsett fra innholdet og den 
  lille geniale maskinen som spytter ut noen svært så dekorative merkelapper.
  Får nok helt sikkert kjøpt den flere plasser, men jeg kjøpte min på
  clas ohlson....for en billig penge.











































                             *Ønsker dere alle en strålende uke*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar