onsdag 23. januar 2013

NIB utfordring

NIB (se her) samarbeider med IKEA om utfordringen "vis oss din tv",
og den har jeg kastet med på! Nå er jeg veldig amatør når det gjelder å ta fine bilder, men
tvkroken er nå den samme.....


Foto by Marianne Breunig


Foto by Marianne Breunig


Her er det en del fra IKEA, og jeg er godt fornøyd med slik det ser ut per
dags dato, selv om jeg ærlig innrømmer at jeg i perioder kunne tenkt meg en fornyelse...
Har nettopp skiftet ut knottene på tvbenken så det får holde....inntil videre:)


Foto by Marianne Breunig

Jeg har forsøkt å få tv`n til å passe inn med rammene på veggen, slik at den også
på en måte fungerer som en ramme. PÅ den måten føler iallefall jeg at hovedfokuset
ikke blir på den store stygge skjermen, men på bildeveggen og omgivelsene rundt 
benken. Ett hvert hjem bør han en bildevegg, og her er det lillegutt 
og min far som har fått hedersplassen. Bruker jo en del tid her og da er det 
spesiellt hyggelig og kaste ett blikk opp på sine kjære!


Foto by Marianne Breunig

Nettopp kjøpt en liten grønning som også ville være med:) 

Kos dere i vinterkulden!!! Her fyres det, og jeg og Konrad har feber
...godt pappaen er frisk og rask:)

4 kommentarer:

  1. For et fint bidrag!
    Tvi tvi i utfordringen hos NIB :)

    Fin fin kveld til deg

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det lillpastill !!!!!:-D
    Kvelden er enda ung, kos deg du også!

    SvarSlett